Ik
Ik vind heel veel interessant en doe niets liever dan bijleren.
Dat resulteerde in een nogal bizar en ongeloofwaardig cv.
Gebrek aan focus, noemen zakelijke coaches dat.
Overdadige interesse, noem ik het.
Maar na omscholing via de School voor Journalistiek en de Fotovakschool bleek mijn nieuwsgierigheid de beste eigenschap om mooie content te maken.
Jij
Je werkt in de zorg of in het sociaal domein en je wilt content die de lezer past als een Italiaans maatwerkpak. (Kijk, heb ik ook ->)
Die lezer kan een arts zijn, maar ook iemand met een verstandelijke beperking.
En de content kan informerend, uitnodigend of vermakelijk zijn.
Daarom is mijn eerste vraag aan jou ook altijd: wat is je doel? En wie gaat de tekst lezen?

Wij
We doen het samen of we doen het niet.
Ik stel de vragen, jij geeft de antwoorden.
Ik schrijf een concept, jij schiet erop.
Ik verfijn, jij wordt er gelukkig van.
Jij doet je mooiste shirt aan, ik schiet een plaatje.
Jij baalt van je pukkel, ik Photoshop hem weg.
Zoiets. En daar mag bij gelachen worden.